وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

مشکلات بی جواب microsoft (قسمت دوم)

موضوعی جالب و باور نکردنی که توسط برزیلیها کشف شد.
مایکروسافت ورد را باز کرده و عبارت زیر را تایپ کرده و دکمه اینتر را بزنید و سپس مشاهده کنید

=rand (200, 99)

نظرات 8 + ارسال نظر
S.Gh شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 13:48

HE HE HE jaleb bud!!;-)

خواهش عزیزم

metti شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:04

من مشتاقانه منتظر قسمتای بعدیشم
مرسی

meri شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:45

vaghean jalebehaaa....tuye 1kompany be in azemat o in hame mohandes
baaz hm ye hofrehaaiy peyda mishe
hala az mn hm darkhast kardn k beheshun komk konm vali khb chn vaghtam por bud raad kardm.,.,.mehdi age tunesti hala deleshuno nashkan ye komaki bokon beheshun

خیلی دوست دارم بهشون کمک کنم مهرداد جون
ولی می دونی که به خاطر آپ کردن روزانه ی وبلاگ دیگه وقت نمی کنم به کارای دیگه برسم

[ بدون نام ] شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 19:19

واقعا چرا این مشکلات بی جواب موندن ؟

meri یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:15

rast migiaaa.,.,.asln yadm nabud

[ بدون نام ] دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:19

منم خیلی دلم میخواد از این مچ گیری ها کنم .چقد کیف داره!!!

ارش دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:52

اینو من کشفش کردمااااا یه دوست برزیلی داشتم نامرد رفت لوشون داد

mr.kr سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 18:49

من مشتاقانه منتظر سوتی های بعدی مایکروسافتم...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد