وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

بهترین جوک

این لطیفه به عنوان بهترین لطیفه ی جهان از نظر کاربران انگلیسی سایت jokes.com  معرفی شد.




زنی ، بچه به بغل سوار اتوبوس شد.

راننده اتوبوس گفت : بچه ی شما زشت ترین بچه ای است که در عمر دیده ام.

به زن خیلی برمی خورد.

زن به مسافری که در کنار او نشسته است می گوید : ” شنیدید ، راننده چه توهینی به من کرد؟ ”

مسافر می گوید : ” این میمون رو بده به من ، برو پیش رئیس اتوبوسرانی ازش شکایت کن. “



نظرات 8 + ارسال نظر
S.Gh پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:41

ههههههههه ههههه هه ه نمک دون نشکنی نمکات بریزه هیفه!
جوکرو که خوندم باور کن حتی اخم ابروم هم باز نکرد چه برسه به اینکه بخوام ابخند هم بزنم!!!
:-P :)

چیزایی که ما بهش میخندیم با چیزایی که اونا میخندن فرق داره....
این پست فقط جهت اطلاع بود

mehdiii پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:20 http://iaushirazche.ir

این شده بهترین لطیفه ی جهان !!؟
این اصلاً لطیفه ست !؟
بیشتر به داستان شبیه بود که

خوب به من چه.....از نظر سایته بوده

به خودم مربوطه پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:30

آخه این کجاش بهترین جوک بود هاااااا؟
به دماغت یه نگاه بنداز ببین دراز تر نشده؟

دیگه دروغ که نمیگم.....
دماعم هم همون قدیه
فقط چیزایی که ما میخندیم با اونا میخندن فرق داره
حالا حتما نباید همه بهیه اندازه بهش بخندن که
سایته اینجوریه که کنار هر جوکی جای رای دادن داره...خوب این بیشتر رای آورده.

Saeed.Gh پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 18:37

خب بچه ها دیگه بسه حالا نزنینش اشتباه کرد. مهرداد جون عزیزم قصه نخور قشنگ بود بابایی اما دیگه از اینا نذار بابا !!باشه؟؟ آ فرین پسر خل اااهه ببخشید گل!!:))

خیلی بی تررررربیتی
ولی هنوزم به نظرم جوک قشنگیه
وقتی میخونمش اینجوری میشم

فردیس پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:49

فکر کنم ما هروقت کارمون از گریه میگذره کلا می خندیم و اونا هم عموما سرخوشن !

ما متاسفانه حتما باید یه کسی یا یه عده ای رو مسخره کنیم تا جوکه بهمون بچسبه....خودمم اینجوریمااا.....نمیگم اینجوری نیستم ولی به نظرم بده که یه فرد خاص یا یه گروه خاص رو مسخره کردن

Saeed.Gh پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 22:32

شوخی کردم دوست من !!اگه ناراحت شدی ببخشید ُ خواستم یه کم بخندی آخه جوکه که نخندوندمون :)) به هر حال ببخشید منظوری نداشتم مهرداد!!

من ناراحت بشم؟؟؟؟
اونم از دست تو ؟؟؟؟
اگه منظورت ((بی تررررربیتی )) که نوشته بودم....لحن گفتنش فرق داشت!
بدی نوشتن همینه دیگه
بعضی وقتا منظور درست نمیرسه

سارا شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:28

بعد از خوندنش باید چیکار کنیم؟؟؟؟؟
کاش عکستو میذاشتی بیشتر می خندیدیم

من نمیدونم شما چرا اینقدر سخت میخندین
خوب خیلی اتفاق خنده داریه که!!!!

ارش یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:11

جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد