وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

و چه تنها

ای در خور اوج ! آواز تو در کوه سحر ، و گیاهی به نماز . 

غم ها را گل کردم ، پل زدم از خود تا صخره ی دوست . 

من هستم ، و سفالینه ی تاریکی ، و تراویدن راز ازلی . 

سر بر سنگ ، و هوایی که خنک ، و چناری که به فکر ،  

و روانی که پر از ریزش دوست . 

خوابم چه سبک ، ابر نیایش چه بلند ، و چه زیبا بوته ی زیست ، 

و چه تنها من ! 

تنها من ، و سر انگشتم در چشمه ی یاد ، و کبوتر ها لب آب . 

هم خنده ی موج ، هم تن زنبوری بر سبزه ی مرگ ، و شکوهی  

در پنجه ی باد . 

من از تو پرم ، ای روزنه ی باغ هم آهنگی کاج و من و  

ترس ! 

هنگام من است ، ای در به فراز ، ای جاده به نیلوفر خاموش پیام !

نظرات 4 + ارسال نظر
meri پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:17

:((((
chera neviandaro neminevisi

نمی دونم کیه ! از حفظ بودم اینو .

meri پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 23:44

in vaghean bade k nadoone adam sheri ro k hefze az kiye.,.,mesle ine ke naduni ki vaghti khyli teshne budi bht aab dade.,.,dus nadari yani ino beduni?

نه . زیاد مایل نیستم که بدونم .

Ehsan khan چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 18:48

khanme samira bayad b etelaetun beresunam k shere nimayie jalebetun asare sohrab sepehrie az ketabe raZE GOLE SORKHesh
soali toin zamine dashtid ma hastim dge
albate jesarat nashode bashe

خیلی هم ممنون جناب احسان خان !

meri چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 20:58

nemidunestam hamchin ketabi ba hamchin esmi az sohrab hast.,.,albate fekr mikonm in ketabe k gofti male khode sohrab nabashe .,.mn 1cd az sheraye sohrab k 1ki khunde bud o didm ba in esm

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد