وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

سونی اریکسون W8: اولین واکمن آندرویدی

 

 

 

 

طراحی و امکانات مناسب برای پخش موسیقی در مدل‌های واکمن (Walkman) شرکت سونی اریکسون، افراد بسیاری را مشتاق این سری کرد، اما مدتی خبر از سری جدید سری واکمن شرکت سونی اریکسون نبود تا اینکه به تازگی سری جدید آن با پلتفرم محبوب آندروید در اندونزی معرفی شد و نام آن به اختصار W8 گذاشته شد. همچنین دلیل انتخاب نام Walkman در این سری را می‌توان به امکانات مناسب برای پخش موزیک و طراح شبیه به واکمن‌های گذشته دانست.  

 

 

تلفن همراه W8 سونی اریکسون را می‌توان همانند مدل Xperia X8 دانست، ‌زیرا در بسیاری از جهات، دارای ویژگی‌هایی مشابه این مدل است. این تلفن همراه آندرویدی در سه رنگ عرضه می‌شود و دارای علامت مخصوص «واکمن» بر روی قاب و درب پشت است. از مشخصات سخت افزاریW8 می توان به: پردازنده 600 مگاهرتزی، 168 مگابایت حافظه رم و صحفه نمایش 3 اینچی با رزوولیشن 320*480 اشاره کرد.

در ادامه معرفی امکانات سخت افزاری این مدل باید بدانید که این مدل دارای جک استاندارد هدفون 3.5 میلی‌متری، دوربین 3.2 مگاپیکلسی و (متاسفانه!) آندروید 2.1 است که با توجه به زمان عرضه می‌تواند نسخهٔ 2. 2 آندروید را نیز روی آن شاهد باشیم. با توجه به امکانات سخت افزاری می‌بینیم که این مدل در بسیاری از موارد شبیه مدل X8 سونی اریکسون می‌باشد که برخی قابلیت‌های آن بهبود پیدا کرده است و ویژه علاقمندان به سری‌های واکمن است! این تلفن همراه احتمالا همین امسال میلادی ابتدا در آسیا عرضه شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد