وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

زاینده رود دوباره خشک خشک شد

این روزها زاینده‌رود مانند سال‌های قبل رو به خشکی رفته و بوی تعفن ناشی از ماهیانی که در چاله‌های نیمه‌آب بستر رودخانه در حال جان دادن هستند تنفس را برای رهگذران حاشیه زاینده‌رود با مشکل مواجه کرده است.


((مربوط به ۱۰ اردیبهشت))


نظرات 4 + ارسال نظر
Saeed یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 22:08

من اینو تکذیب میکنم !! من عید اصفهان بودم کم آب بود اما نه تا این حد!!فکر نمیکنم درست باشه!!!

تو برنامه ۹۰ هم تازه نشونش داااد :)))

روجا سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:01

من باورم نمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییشه

روجا سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:02

من باورم نمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:07

واقعااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من باورم نمیشه

من واقعا باورم شد که تو باورت نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد