وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

Happy Birthday Sahar

 

 

 

 

 

 

 5 _مرداد _ 90 

  زیبا ترین تولد ها ، آن هائیست که در رویا برای کسی میگیریم 

 

emrooz tavalode sahare az tarafe khodamo baghie bacheha in roozo behesh  

 tabrik migam  

vasash arezo mikonim ta 100 sal dige kenare ma bashe

  

نظرات 4 + ارسال نظر
sahar پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:17

واااااااااااااااااااااای مرسییییییییییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!
نمیدونی چقد خوشحال شدم.
سوپرایز شدم خیلی!
من عاشق کیک کاکائویی هستم.
این تبریک خیلی برام ارزش داره... هیچ وقت فراموشش نمیکنم. ممنون دوست من.

اختیار دارین کمترین کاری بود که میشد کرد

از دوستان پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:27

اوه رامین چه قدر قشنگ میرقصی!:p :)))
تولد مبارک سحرجان!

تو زبونت جز واسه تیکه و متلک واسه چیزه دیگه ای نمی چرخه نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

sahar شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:55

آقا خوبیت نداره اینجا دعوا نکنید جشنه مثلا!!!!
ممنون آقا یا خانوم از دوستان.... لطف دارین

سمیرا جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:21

خوش به حالت سحر جون . برای ما که کسی از این کارا نکرد . آدم بی معرفت تو این دور و زمونه زیاد شده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد