وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

برنامه زمانبندی انتخاب واحد اینترنتی۲۸۹




         برای دیدن برنامه زمانبندی انتخاب واحد نیمسال دوم ۸۹

       به ادامه مطلب برید        




برای اینکه واضح تر و کامل ببینیدش روی عکس کلیک راست کنید و view image  رو بزنید.





نظرات 6 + ارسال نظر
mehdiii پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 22:13 http://iaushirazche.ir

view image چیه دیگه !؟
باید رو کامپیوتر سیوش کنیم و بعد نگاش کنیم !!

مهدی جون این حرف من آیه قران نبوده که....خوب هر کی هر کاری دوست داره بکنه

به خودم مربوطه جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:07

من روی عکس کلیک راست کردم show picture داشت اما view image نه! حالا چه کار کنم؟:-)))))))))))))

همینجوریم که نوشتی خوب به خودت مربوطه دیگه

[ بدون نام ] جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:14

دمت گرم مهرداد جون
به این میگن یه اطلاع رسانی خوب

بابا بیشتر از این خجالتمون ندین دیگه

حسن جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:13

آقا مرسی داری

ان شا ا... تو عروسیت جبران کنیم

من عروسی نمیگیرم حسن جون
همین الان یه جوری جبران کن

maji جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:43

مهرداد جان جون من بیا نظر سنجی راجبه هماهنگیه امتحانات رو بردار که حالمون بد شد.امتحانات که دیگه تمومه شد....!!!!
بابا یه چیز خوشگل بذار جاش

ارش یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:08

مهرداد جون ممنون که برنامه و زدین/میگم کلاسا کی شرو میشه؟؟

رسمیش بعد از ۲۲ بهمن
اههههه....مگه برنامرو نزدم؟؟؟
حالا میزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد