وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

آهنگ سریال های ماه رمضون

سلام ......


ماه رمضون شروع شد و سریال ها هم طبق معمول هر سال ، اما امسال  سریال متفاوتی از سالهای قبل نداریم.ولی خوب چون همگیمون بعد از افطار معمولاً انقدر میخوریم که سنگین میشیم ، آدم هم که سنگین میشه باید بشینه و ((یا بخوابه و لنگشو هوا کنه)) تلویزیون ببینه و از اونجا که سریال ها  هم بعد از افطار پخش میشه (( با توجه به سنگینی)) آدم اگه نخواد هم مجبور میشه (( با توجه به سنگینی)) که نگاه کنه.

من به شخصه بیشتر از اینکه  فیلمهای ماه رمضون رو ببینم دوست دارم تموم بشن تا آهنگاشونو گوش بدم آخه آهنگ پایانی هر فیلم 1-شروع فیلم 2-پایان 3-نتیجه گیری اون فیلم رو باید نشون بده و اکثراً هم رعایت میشه . تنها سریال هایی هم که خیلی به آهنگهای تیتراژ توجه میکنن که خوب در بیاد ((به دلیل بیننده زیاد و همون سنگینی))همین ماه رمضونه  که باعث میشه خواننده هایی مثل احسان خواجه امیری رو ببینیم که شده خواننده ماه رمضون.رضا صادقی هم که کم دیدیم تیتراژ بخونه و به نظر من وقتی هم میخونه شاهکاره.

حالا من گفتم اینجا لینک دانلودشون رو بزارم واسه کسایی که آهنگارو  دوست دارن .




برای دانلود آهنگ های برنامه های ویژه ماه رمضون به ادامه مطلب برید


اول از همه دانلود آهنگ ملکوت از رضا صادقی *** سریال ملکوت شعر از عبدالجبار کاکائی



<<بین موندن و نموندن سهم آدما زمین شد

ما اسیر انتخابیم خودمون خواستیم واین شد>>


دانلود  mp3 128kb


دانلود ogg 64kb


دومیش آهنگ خلاصم کن  عشق از احسان خواجه امیری *** سریال در مسیر زاینده رود ، شعر زیبا از دکتر افشین ید اللهی


 <<دلم با هر تپش با هر شکستن داره میفهمه

 که هر اندازه خوبه عشق همون اندازه بی رحمه

 چه راه هایی که رفتم تا بفهمم جز تو راهی نیست

خلاصم کن از عشق هایی که گاهی هست و گاهی نیست>>


دانلود mp3 128kb


دانلود ogg56kb


سوم آهنگی از محمد علیزاده *** تیتراژ برنامه ماه عسل شعر از فرزاد حسنی


<<چقدر خدا خدا کنم دلش بلرزه

گریه دلشکسته ها چقدر میارزه>>


دانلودmp3 128


دانلود ogg56kb


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد