وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

دوستی یعنی این !

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب برید









نظرات 2 + ارسال نظر
Saeed.Gh شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:29

تشکر!! قشنگ بود!!:-D

مهدی دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 http://privacy.parsiblog.com

سلام.
من یه پاکت امروز صیح پیدا کردم یه سری نقشه داخلش بود ظاهرا پروژه درسی بوده.
روش نوشته شده بود:
خانم فاطمه رادمنش.
دانشگاه آزاد فنی مهندسی رشته شیمی.
من توی اینترنت سرچ کردم تا وبلاگ شما رسیدم.
اگه ایشون را میشناسید یا میتونید ایشون را پیدا کنید بگید به این شماره تماس بگیره و وسایلش را تحویل بگیره.
۰۹۱۷۱۰۵۲۳۶۱
مهدی نیک ایین

اگه پیام من را دریافت کردید.روی وبلاگم پیام بذارید تا متوجه بشم. یا حق

من پیغام شمارو دیدم
خودم که نمی شناسم
ولی بهتر بود روی یکی از پستای روی صفحه ی اول اینو میذاشتی
به هر حال ممنون و امیدوارم پیدا شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد