وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

ماجرای علیرضا افتخاری....

خبرآنلاین نوشت:

در تماسی که برای احوال‌پرسی از علیرضا افتخاری داشتیم، بسیار ناراحت بود و گفت: «می‌خواهم بروم. کارهای لازم را هم انجام داده‌ام. دیگر باید بروم...» حالا اما مشخص شده است که او «فرانسه» را برای زندگی انتخاب کرده است. خواننده‌ای که سال‌هاست با صدای دلنشینش آثار محبوبی برای ایرانیان به یادگار گذاشته است و حالا در پس اتفاقاتی شبه‌سیاسی قصد رفتن از وطن را دارد.




یک جشن و چند حاشیه

در روزی که به مناسبت گرامیداشت ارزش و منزلت خبرنگاران در تهران جشنی بر پا شده بود، علیرضا افتخاری هم یکی از مدعوین بود که به روی صحنه رفت. او روی سن بود که رییس جمهور به سمت او رفت و خواننده اشعار سنتی با او دیده‌بوسی کرد.

افتخاری در این باره گفت: رییس جمهور به محضی که به نزد من رسید خودش را از طرفداران و علاقمندان پیگیر آثارم معرفی کرد و من به رسم تشکر از این ابراز علاقه، او را در آغوش گرفتم.

ابراز علاقه و ادای رسم ادب، توسط  افتخاری به همین‌جا ختم نشد. آن چنان که همین اتفاق در محافل خبری این چنین نقل شد: افتخاری انرژی بیشتری صرف این ادای احترام کرد. بر اساس گزارش ایرنا، این استاد آواز موسیقی اصیل ایرانی پس از آن که رییس جمهور را در آغوش کشید، به او گفت: «آقای رییس‌جمهور دوستت دارم.»

اما افتخاری در گفت و گو با «خبر» این ابراز دوستی را متعلق به همه مردم ایران می‌داند و اصرار دارد که همه مردم ایران را دوست دارد و رییس جمهور را به عنوان فردی از میان همین مردم مورد احترام و ادب قرار داده است.

وی در تایید این ابراز علاقه به هموطنانش، گفت: «همان روز هم، در ادامه این مراسم و در حالیکه که خبرنگارانی از اغلب رسانه‌ها و تنی چند از هنرمندان شاهد بودند، پس از به آغوش کشیدن رییس جمهور، گفتم این حرف را ازروی خودستایی و تکلف نمی‌گویم، بلکه ازدلم برخاسته و حرف دل من است.»

البته وی در اعتراض به بازتابی که این رفتارش داشته، به آن چه که در پی ابراز دوستی به رییس جمهور، به زبان آورد اشاره‌ای نمی‌کند، اما  همه را نشات گرفته از ابراز علاقه رییس جمهور به موسیقی می‌داند. افتخاری در این مراسم چند قطعه موسیقی در وصف عروج مردان خدا و شهدا به ویژه خبرنگاران شهید خواند، که اساسا برای همین به آن مراسم آمده بود و اتفاقا فضای مراسم را به شدت تحت تاثیر قرار داد و حضار،به ویژه مسوولان و اهالی رسانه از اجرای او استقبال بسیاری هم کردند.

علیرضا افتخاری -خواننده- دیشب مهمان تلفنی بخش خبری ۳۰/۲۰ شبکه دوم سیما بود.

افتخاری در این مصاحبه که بصورت زنده پخش می شد گفت: من در برنامه ای به رسم ادب به رئیس جمهور عزیزمان ادای احترام کردم. از آن زمان به بعد،من و خانواده ام به وسیله تماسهای تلفنی مورد اذیت و آزار قرار گرفتم.

وی در ادامه با ذکر این نکته که ما همه باید در یک مسیر باشیم گفت:اهانت هایی که به خودم شد را می بخشم اما اهانت هایی که به دخترم در دانشگاه صورت گرفت را به هیچ عنوان نمی بخشم.

وی همچنین در حالی که به حالت بغض سخن می گفت، به تشریح نحوه برخوردهای ناشایست با خانواده اش پرداخت و گفت:در دانشگاه موهای دختر مرا کشیده اند و به وی توهین کرده اند در حالی که او یک استاد دانشگاه است.


ولی واقعا اینجوری باید با یه هنرمند برخورد کرد؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:46

دروغ میگه آقای زود باور ، مگه تو دو سه سال اخیر کم دروغ شنیدی !؟
من عکساشو دارم که قبل از انتخاباتم حامی احمدی نژاد بودو واسش آواز می خوند !
نه پسر خاله ، آقا خیلی قبل تر از اینا چاپلوسی و پاچه خواری رو شروع کرده بود ، از همون موقع هم فروش آلبوماش خیلی کم شد به طوری که شاید دو تا آلبوم آخروشو 95 %ه آدما نخریدن که هیچی ، گوشم نکردن (خدا وکیلی خودت دو تا آلبوم آخرشو حتی گوش کردی !؟)
ولی این دفعرو اشتباه کرد و برنامه ها خراب از آب در اومد چون همه ی اهالی هنر اون وری بودن !
اینم که دید شجریان رفته و همه باهاشن و خودش با این کاراش هیچکی باهاش نیست می خواد با یه لوس بازی جای خودشو باز کنه

از شما که اهل هنری بعیده مشتی ، 19 و 20:30 و 21 و 22 و 22:30 و ... همش بازیه و جایگاهی که می شه هر دروغیرو توش گفت ، 4 تا آدمه مثل شما هم عقلشونو میذارن تو اتاق خوابشونو میان تو سالن می شینن تلویزیون نیگا میکنن و بعد هم میگن وای این چه رفتار با هنرمنده و ...
هر چیزیو که تو هر سایتی بودو که ور نمی دارن کپی کنن تو وبلاگشون ، یه کم بهش فکر می کنن بعد ... !

سلام دوست من
اگر شما به این معتقدی که هر نفر یه شخصیتی برای خودش داره و میتونه هر آدمی رو دوست نداشته باشه ... پس باید به این هم معتقد باشی که هرکسی میتونه هر آدمی رو دوست داشته باشه...یعنی هیچ کسی نمیتونه رئیس جمهور کشورشو دوست داشته باشه؟؟؟
این که حالا فیلمه یا نیست اصلا بحث نیست که البته اینو شما یا هیچ کس دیگه ای حق نداره بگه که این کارش فیلم بوده یا نه چون اینو فقط خودش میدونه و خدا . هر آدمی هم عقاید و نظراتی داره که باعث میشه یه عده ای که باهاش هم عقیده ان ازش طرفداری کنن.شما از کی طرفداری میکنی؟؟؟از اونی که باهاش هم عقیده ای و هیچ کس هم حق نداره بگه چرا از اون طرفداری میکنی همینطور هم شما حق نداری به کسی بگی که چرا از فلانی طرفداری میکنی.

در مورد این که میگی کپی میکنی هم باید بهت اینو بگم که این یه خبره و خبر هم باید کپی بشه که اگر نشه و هر کسی بخاد خودش بنویسه شایعات بوجود میان....بله....اگر من نظر شخصی یکی دیگرو نوشتم به عنوان نظر خودم این میشه کپی...خبر که باید کپی بشه...همینطور هم که میبینی نوشتم چه خبرگزاری اینو گفته.

اینیم که میگی دروغ میگن که دخترشو زدن باز هم هیچ کس نمیتونه بگه دروغ میگن به غیر از دخترش و اونایی که اونشب باهاش بودن....اگه شما بگی دروغه هیچ ارزشی نداره فقط وقت خودتو تلف کردی.
البته تا ما بخوایم این چیزارو یاد بگیریم طول میکشه.

[ بدون نام ] شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:53

خوب همشو که خودش می دونه وخدا
اگه فقط خودش می دونه و خدا خوب تو از کجا میدونی ؟
چه طور از اون طرفش هست از این طرفش نیست !؟
درسته ، خبرو کپی می کنن و هیچکیم باهاش مخالف نیست ولی اول می خوننش داداش بعد کپیش می کنن

مثل اینکه با خودت مشکل داری.......
این اتفاقیه که افتاده...من که کاری ندارم نیتش چی بوده
خودمم خوندمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد