وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

باز آ

صبح گاهی که هوا ابری بود  

خواب بودم , رفتی 

من به دنبال تو تا دشت دویدم  

آسمان را دیدم , گفت او پنهان نیست , دست من سقف بلند دل اوست  

لحظه ای بعد گریست  

من به خورشید گفتم که به دنبال توأم  

و هنوز از پی تو می آیم  

به تو می اندیشم , به تو در زمزمه های باران , در لطف , صفا , همرنگی  

به تو می اندیشم , تو کجایی ؟ , برگرد  

باز آ ریشه ی غم را بر کن  

باز آ درد مرا درمان کن  

صبح گاهی که هوا ابری نیست  

چشم در راه تو دارم تا شب 

و تو می آیی و من اولین سرخی گل در چمنت خواهم شد  

این زمستان  

به تو می اندیشم . . .

نظرات 1 + ارسال نظر
meriii چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:06

slm...khyli ghshang bud.....vli agar vaghti in chizaye khoshkel ro mizarin esme nevisandasho hm benevisin kheyli khube k maa hm bebinim k shero ki gofte...mer c

خوب راستش خودمم نمی دونم شاعرش کی بوده , چون خیلی وقت پیش دوستم این شعرو بهم داده بود .
از نظرت ممنونم . از این به بعد سعی می کنم اسم شاعرا یا نویسنده هاشونو بنویسم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد