وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

بگو بگو ، که چکارت کنم ، بگو

محسن نامجو.....


اولین آهنگی که خوند و بعد از اون به معروفیت رسید و همه شناختنش.

اگر این آهنگو نشنیدین ... الان که شعرشو بنویسم ، میدونم که نمیتونین دانلودش نکنی.

اینو هم بدونین که آهنگ این شعرو توی سربازی که نگهبان بوده((نصف شب)) گفته و شعرش هم مال کسیه که یه روزی خیلی دوسش داشته.....البته شاید الانم دوسش داشته باشه.((ما چمیدونیم))

اصلا شعر و فرم آهنگسازیش مثل نامجویی که الان میخونه نیست((نه اینکه الانی زشته)) ولی اگه الان از دوستدارانش نیستین...اینو امتحان کنید.


دانلود آهنگ بگو بگو((کلیک کنید))



متن شعر :


بگو بگو


بگو بگو ، که چکارت کنم ، بگو

که چه کارت کنم ، ز گریه جویم و دل را ....

بگو بگو ، که شکارت کنم ، بگو ...

که شکارت کنم به غمزه مویم و آه ...

 ببین ببین ، که فغانت کنم ، ببین ......

که فغانت کنم ، ز خنده چینم و لب را .......

ببین ببین که نشانت کنم ببین ...

که نشانت کنم ز فتنه کین‌م و ـآآآآآه

نماز شام غریبان چو گریه آغازم ......

به مویه‌های غریبانه قصه پردازم  .....

به یاد یار  و  دیار آن چنان بگریم زار .....

که از جهان ره و رسم سفر براندازم .....

من از دیار حبیبم نه از بلاد غریب ......

مهیمنا به رفیقان خود رسان بازم  .....

خدای را مددی ، ای رفیق ره تا من ،

به کوی میکده دیگر علم برافرازم  .....

بیا بیا ، که نگارت شوم ، بیا ...

که نگارت شوم ، به طرفه سایم و تن را .....

بیا بیا ، به زیارت شوم ، بیا ...

به زیارت شوم چو خسته‌ پایم و آه

همای اوج سعادت به دام ما افتد ....

اگر تو را گذری بر مقام ما افتد ......

حباب وار ، براندازم از نشاط ، کلاه .....

اگر ز روی تو عکسی به جام ما افتد ....

به ناامیدی از این در مرو بزن فالی .......

بود که قرعه‌ی دولت به نام ما افتد هههههههههههههه

شکن شکن ، که شیارت کنم ، شکن ...

که شیارت کنم ز شرح شاهد و شور آآآآآآآ

شکن شکن ، چه شرارت کنم ، شکن ...

چه شرارت کنم ، ز شمس شاهد و شوووووووور

بیا بیا ، که نگارت شوم ، بیا ...

که نگارت شوم ، به طرفه سایم و تن رااااااااااااااا ههههههه

بیا بیا ، به زیارت شوم ، بیا ...

به زیارت شوم ، چو خسته ‌پایم و آآآآآآآآآآآ

ببین ببین ، که فغانت کنم ، ببین ...

که فغانت کنم ز خنده چینم و لب راااااااااااااا

ببین ببین ، که نشانت کنم ، ببین ...

که نشانت کنم ز فتنه کین‌م و آآآآآآآآآآه

بیا و کشتی ما در شط شراب انداز

خروش و ولوله در جان شیخ و شاب انداز

به نیمه ‌شب اگرت آفتاب می‌باید

ز روی دختر گل‌چهره رز نقاب انداز ........

به ناامیدی از این در مرو بزن فالی .......

بود که قرعه‌ی دولت به نام ما افتد هههههههههههههه

نظرات 1 + ارسال نظر
name پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:53 http://onlinebook.blogsky.com

سلام
جالبه به منم سر یزن

اگر موافقید منو با عنوان بانک اطلاعات و مقالات
لینک کنید.
شما رو به چه اسمی لینک کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد