وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

مراجعه با الاغ به دانشگاه

قابل توجه مسئولان دانشگاه


خبرنامه دانشجویان  ایران: هفته اخیر بلوتوثی از دانشجوی جوانی که با پوششی موجه، سوار بر الاغ خود قصد ورود به یکی از مراکز آموزشی غرب مازندران را داشت خبرساز شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، این جوان دانشجوی دانشگاه آزاد چالوس پس از آنکه اتوموبیلش به علت فقدان پارکینگ در حوالی دانشگاه به سرقت رفت با پرداخت هشتصد هزار ریال یک راس الاغ را در یکی از شهرهای مرکزی استان خریداری کرد.
جوان مذکور در یکی از روزهای هفته گذشته در حالیکه الاغ را  به شکل خاصی آراسته بود قصد ورود به دانشگاه محل تحصیل خودش را داشت که مسئولین انتظامات دانشگاه با مشاهده این وضع. اطلاع ازقصد او مانع از ورودش به محوطه دانشگاه شدند

بر اساس این گزارش دانشجویان با دیدن جوان الاغ سوار با دوربین تلفن همراه به تهیه عکس و فیلم از این صحنه پرداختند و برای یکدیگر بلوتوث کردند که در اندک زمانی بلوتوث مورد اشاره به خارج از فضای دانشگاه در سطح شهرهای غرب مازندران راه پیدا کرد و ناگهان از سایتها و وبلاگهای داخلی و خارجی سر درآورد.

بنابراین گزارش، گمانه زنی ها در خصوص نیت و قصد واقعی این جوان الاغ سوار در میان دانشجویان دانشگاه محل تحصیل او و مردم شهرهای غرب استان همچنان ادامه دارد و به یکی از بحثهای داغ در محافل مختلف تبدیل شده است.


عکس این موضوع را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد