وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

دانلود جدیدترین آهنگ مازیار فلاحی

مازیار فلاحی که من به شخصه خیلی خیلی صداشو دوست دارم بیشتر بین فیلمها  میخونه و اگر هم آهنگی بخونه خیلی کمه که من همینشم دوست دارم.

با خوندن روی فیلم مجنون لیلی معروف شد و الان هم که داره روی سریال  قلب یخی میخونه و همه ی آهنگ هایی هم که خونده واسه قلب یخی....یکی از یکی قشنگتر بوده.


حالا من لینک  آهنگی که روی آخرین قسمتی که  پخش شده هست((۱۱)) رو میذارم

اسمش هست ((زیر بارون))

اگر در خواست بود تمام آهنگهاشو میذارم.


زیر بارون نفسهاتو دوست دارم

عطر خوب تو رو بارون می گیره

با تو زندگیم چه رویایی میشه

با تو این قلب یخی جون می گیره

دوست دارم تموم لحظه هامو با تو باشم

دوست دارم که دست گرمتو بگیرم

دوست دارم تموم خاطراتم با تو باشه

دوست دارم تو انتظار تلخ تو بمیرم

دوست دارم فقط چشماتو وا کنی

تا ببینی که چقدر دوست دارم

همه خوبیهاتو باور می کنم

نمی تونم بی تو طاقت بیارم

زیر بارون نفسهاتو دوست دارم

بوی خوب تو رو بارون می گیره

با تو زندگیم چه رویایی میشه

با تو این قلب یخی جون می گیره …........


دانلود آهنگ زیر بارون از مازیار فلاحی((کلیک کنید))128kb



نظرات 1 + ارسال نظر
گل چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:32

دانلود کردم
خشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد