وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

اولویت های زندگی خود و دیگران را پیدا کنید!!!!!

یک تست  معروفی از ((زیگموند فروید)) هست که البته فقط برای اولین بار که با این تست روبرو میشید کاربرد داره((مثل اکثر تست های روانشناسی))



حالا تصور کنید شما در خانه تنها هستید و شرایط زیر برای شما هم زمان پیش می آید.



1-تلفن زنگ میزند.

2-بچه  گریه میکند.

3-کسی  در خانه را میزند و مرتب شمارا صدا میکند.

4-باران شوع به باریدن میکند در حالی که شما لباس ها را بیرون پهن کردید.

5 - شیر آب رو در آشپز خانه باز گذاشتید و آب داره سر ریز میشه



شما به ترتیب به کدامیک از کارهای زیر رسیدگی میکنید؟؟؟


توضیح:هر یک از 5 مورد بالا نشون دهنده یکی از جنبه های زندگی شماست و انتخابهای شما مشخص می کند کدام جنبه زندگی برای شمااهمیت بیشتری دارد و ترتیب انتخاب های شما نشان دهنده اولویت های ذهن شما در زندگی می باشد.


1- زنگ تلفن، نشانه شغل و کار شماست.


2- گریه بچه، نشان دهنده خانواده است.


3- زنگ در خونه ، نشان دهنده دوستان شماست.


4- لباس ها، نشان دهنده پول هست.


5- سر رفتن آب، نشان دهنده میل جنسی هست.
نظرات 5 + ارسال نظر
mehdiii شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 14:04 http://iaushirazche.blogsky.com

به نظر من که درسته
دقیقاً همونجوری بود که خودم فکر می کردم

آره مهدی.....هم خودم و هم کسایی رو که میشناختم و پرسیدم ازشون جوابهایی که بهم دادن درست بوده.

Saeed.Gh شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 19:49

ولی برا من یکیش درست در نیومد!!قسمت شغل و کار!!:)))

ولی خوب اکثرش درست در میاد

mrkr سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:03

برا من ۱ و ۲ جابجا شد!!
یعنی واقعا اینا صحت داره؟؟؟؟؟؟؟

به من که خیلی خوب جواب داده تا حالا.
البته از همون اول باید تست رو جدی بگیری تا جواب درستی بهت بده.

ارش چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 19:44

واسه من هیچ کدومش درست در نیومد
خرابه درست کار نمیکنه

خدا بگم این فروید رو چیکار نکنه

del-moh جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 20:34

cheghad jaleb bood.merc
bara man k javab dad!!

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد