وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

بچه ننه

چرا میگن بچه ننه نمیگن بچه بابا ؟؟؟

چرا میگن بچه ننه نمی گن بچه بابا ؟

مامان
- بله ؟
- من می خوام به دنیا بیام ...
- باشه .
- مامان
- بله ؟
- من شیر می خوام
- باشه
- مامان
- بله ؟
- من جیش دارم
- خب
- مامان
- بله ؟
- من سوپ خرچنگ می خوام
- چشم
- مامان
- بله ؟
- من ازون لباس خلبانیا می خوام
- باشه
- مامان
- بله؟
- من بوس می خوام
- قربونت برم
- مامان
- جونم ؟
- من شوکولات آناناسی می خوام
- باشه
- مامان
- بله ؟
- من دوست می خوام
- خب
- مامان
- بله ؟
- من یه خط موبایل می خوام با گوشی نوکیا
- چشم
- مامان
- بله ؟
- من یه مهمونی باحال می خوام
- باشه عزیزم
- مامان
- بله ؟
- من زن می خوام
- باشه عزیز دلم
- مامان
- بله ؟
- من دیگه زن نمی خوام
- اوا ... باشه
- مامان
- .. بله
من بغل می خوام
- بیا عزیزم
- مامان
- بله ؟
- مامان
- بله
- مامان
- ... جونم ؟
- مامان؟ 

-مامان ؟ 

-مامان ؟
- ...


***

- بابا
- بله ؟
- من می خوام به دنیا بیام
- به من چه بچه .. به مامانت بگو
- بابا
- هان؟
- من شیر می خوام
- لا اله الا الله
- بابا
- چته ؟
- من ازون ماشین کوکی های قرمز می خوام
- آروم بگیر بچه
- بابا
- اههههه
- من پول می خوام
- چی ؟؟؟؟ !!!
- بابا
- اوهوم ؟
- منو می بری پارک ؟
- من ماشینمو نمی برم تو پارک تو رو ببرم ؟
- بابا
- هان ؟
- من زن می خوام
- ای بچه پررو .. دهنت بو شیر می ده هنوز
- بابا
- ....
- من جیش دارم
- پوففف
- بابا
- درد
- من زن نمی خوام
- به درک
- بابا
- بلا
- تقصیر تو بود که من به دنیا اومدم یا مامان
- تقصیر عمه ات
- بابا
- زهرمار
- من یه اتاق شخصی می خوام
- بشین بچه
- بابا
- مرض
- منو دوس داری
- ها ؟
- بابا
- ...
- بابا
- خررر پفففف
- بابا
- خفه
- بابا
- دیگه چته ؟
- من مامانمو می خوام

از اول همینو بگو ... جونت در بیاد

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:13 http://www.gigdownload.blogveb.com

با سلام.وب شما از نظر من وب جالب و پرمحتواییست.من شما را دعوت به وب خودم (گیگ دانلود) میکنم .امیدوارم با تبادل لینک موافق باشی.پس با نام گیگ دانلود لینکم کن و بگو با چه نامی لینکت کنم
و در آخر روی بنر امتیاز دهی (سمت چپ)هم کلیک کنی ممنون میشم
امیدوارم دوستان خوبی برای یکدیگر باشیم
به امید دیدار

mehdiii پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 http://iaushirazche.ir

حالا اگه بگم یه دنیا خندیدم ، سعید دوباره بهمون متلک می گه
خوب خودت بخونش سعید جون ، قشنگه دیگه ، قشنگه ، یعنی یه تشکرم ازش نکنیم

قابل توجه بعضیا

S.Gh جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 15:44

چرا عزیزم تشکر بکن ، شوخی کردم مهدی جون!!رامین دستت درد نکنه خوب میخندونیمون :)))))
thanks a lot darling!!;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد