وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

فیس‌بوک تعطیل می‌شود

من که خیلی دوست دارم زودتر درشو ببندن



آفتاب(20/10/89): روز گذشته خبری منتشر شد که زاکربرگ، موسس و رییس فیس‌بوک در اظهارنظری گفته است فیس‌بوک از کنترل خارج شده و برای پایان بخشیدن به این وضعیت آشفته، تصمیم گرفته‌ام این شبکه اجتماعی را تعطیل کنم. 

این خبر به‌سرعت در اینترنت منتشر شد و 500 میلیون کاربر اینترنتی این شبکه اجتماعی را به حیرت انداخت. 

براساس این خبر، موسس فیس‌بوک در کنفرانسی خبری گفته بود: «استرس مدیریت فیس‌بوک زندگی مرا نابود کرده و باید به این اوضاع دیوانه‌وار خاتمه دهم. سایت فیس‌بوک تمام و کمال در 15 مارس / 24 اسفند امسال تعطیل می‌شود و دیگر کسی نمی‌تواند به محتوای اینترنتی صفحه خود ازجمله عکس‌ها و فیلم‌ها دسترسی داشته باشد».

ماجرا به همین پایان نیافت و زاکربرگ در گفت‌وگوی تلفنی اختصاصی با خبرنگار ویکلی‌وورلدنیوز گفت: «فکر کنم بدون فیس‌بوک زندگی بهتر است. مردم مجبور می‌شوند از پشت رایانه‌های خود بلند شوند و در کوچه و خیابان دوستان واقعی پیدا می‌کنند».



به نظر من همین دلیل میشه بهترین دلیل برای تعطیلی فیس بوک....فکرشو کنید نسل بعدی ما با این وضع چه جوری میشن؟؟؟؟دبستان مجازی....دبیرستان مجازی....دانشگاه مجازی ....خرید مجازی....دوست مجازی..................

نظرات 7 + ارسال نظر
negar دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:06 http://www.iaushirazche.ir

آره منم خیلی دوست دارم که تعطیل شه! چیه بابا هر گره گوری پیدا میشه اولین چیزی که ازت میپرسه همینه که عضو فیس بوک هستی یا نه!

ls2 دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:19

اوووووووووووففففففففففففففف دلم خونک شدددد!!!!

جیگر دلللللللللللت

mehdiii سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 19:41 http://iaushirazche.ir

: "من که خیلی دوست دارم زود تر درشو ببندن"
کی باورش میشه !!!!؟

یعنی تو هم باورت نشد؟؟؟

سینا سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:58

خبر خیلی خوشحال کننده ای بود !!! ایشالا هر چه سریع تر جعمش کنن
مرسی از سایتتون

من نمیدونم پس کیا طرفدار فیس بوک بودن؟؟؟؟!!!!

mehdiii چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 http://iaushirazche.ir

شرط می بندم که همتون از صبح تا شب تو فیس بوکین

کی میخاد با مهدی شرط ببنده؟!

S.Gh چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:18

فیس بوووک چه کلمه ی بیگانه ای !!کجا شنیده بودمش!!!! :-؟؟؟؟

لطفا در ایام امتحانات "close facebook & open you'r books "

شعار خوبیه ها.....باید زمان امتاحانا بزنن به در و دیوار دانشگا

فردیس پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 18:06

برعکس من خوشحال نشدم !
چندتا از همکلاسیام که خارج از کشورن و و یکیشون که تهران هست و هیچ خبری ازش نداشتم رو اونجا پیدا کردم و از اونجا جویای احوالشونم !
چرا افراط و تفریط باید باشه؟
کسی بخواد وقتشو تو نت تلف کنه فیس بوک هم تعطیل بشه شبکه های اجتماعی دیگه هستن ....

ولی هیچکدوم مثل فیس بوک نیستن ........ و هیچ وقت هم نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد