وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

فانون و میوه

در صحرا میوه کم بود . خداوند یکی از پیامبران را فراخواند و گفت : « هر کس در روز تنها می تواند یک میوه بخورد .»

این قانون نسل ها برقرار بود ، و محیط زیست آن منطقه حفظ شد . دانه های میوه بر زمین افتاد و درختان جدید رویید . مدتی بعد ،‌ آن جا منطقه ی حاصل خیزی شد و حسادت شهر های اطراف را بر انگیخت . اما هنوز هم مردم هر روز فقط یک میوه می خوردند و به دستوری که پیامبر باستانی به اجدادشان داده بود ، وفادار بودند . اما علاوه بر آن نمی گذاشتند اهالی شهر ها و روستا های همسایه هم از میوه ها استفاده کنند . این فقط باعث می شد که میوه ها روی زمین بریزند و بپوسند . خداوند پیامبر دیگری را فراخواند و گفت :« بگذارید هرچه میوه می خواهند بخورند و میوه ها را با همسایگان خود قسمت کنند .»

پیامبر با پیام تازه به شهر آمد . اما سنگسارش کردند ، چرا که آن رسم قدیمی ، در جسم و روح مردم ریشه دوانیده بود و نمی شد راحت تغییرش داد . کم کم جوانان آن منطقه از خود می پرسیدند این رسم بدوی از کجا آ مده ؟ اما نمی شد رسوم بسیار کهن را زیر سؤال برد ، بنابراین تصمیم گرفتند مذهب شان را رها کنند . بدین ترتیب ، می توانستند هر چه می خواهند ، بخورند و بقیه را به نیازمندان بدهند . تنها کسانی که خود را قدیس می دانستند ، به آیین قدیمی وفادار ماندند .

اما در حقیقت ، آن ها نمی فهمیدند که دنیا عوض شده و باید همراه با دنیا تغییر کنند .

نظرات 2 + ارسال نظر
mehdiii سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 19:15 http://iaushirazche.ir

مرسی
فوق العاده بود

بازم تو به من نظر لطف داشتی ؟!!!!

علیرضا سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 19:21 http://www.smstak.blogsky..com

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه ( تمام نویسندگان) راستش وقتی نام وبلاگتون دید فکر کردم وارو یه وبسایت که فقط در مورد شیمی هست وارد می شم اخه من خودم هم شیمی کاربردی می خونم ولی مباحثتون در این مورد خیلی کم بود به نظرم اگه نام وبلاگتون می ذاشتین برو بچه های شیمیدان شیراز خیلی خوب تر بود نمی دونم شاید نام وبلاگتون خوبه اصلا به من چه هر چی دوستارید بزارید به وبلاگ من هم سر بزن خوشحال میشم یه یادگاری ازت داشته باشم

یاشاسین

اخه اون جوری دیگه خیلی کسل کننده می شد . همش که نمی شه درس خوند . یکم تفریح و سرگرمی هم در کنارش لازمه .
خوب ما تا اونجایی که می تونیم سعی کردیم نیاز بچه ها رو به جزوه و مطالب حوزه ی مهندسی شیمی رفع کنیم . اما تا چه حد موفق بودیم اونا باید نظر بدن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد