وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

یکی اینو بخونه!

داشتم وب گردی میکردم که خوردم به بلاگ زهره به نام میتونم خیلی کیف کردم وقتی دیدم اینجوری داره کار میکنه در مورد هم ترک مواد مخدر و هم اطلاع رسانی به جوون هایی مثل ما ((البته نمیدونم خودش جوون ه یا نه )) در مورد مواد مخدر. یکی از پستهاش با عنوان ((یکی اینو بخونه))که یه جور اطلاع رسانیه از زبون کسی که خودش شیشه کشیده و حالا ترک کرده . یه قسمتش رو میذارم  و بقیشو میتونید به وبلاگش برید و بخونید :



بار اولی که شیشه کشیدم هیچی ازش نفهمیدم ، گفتم یکبار دیگه امتحان می کنم برای بار دوم هم چیزی از شیشه کشیدن دستگیرم نشد . رفتیم برای بار سوم که چه کرد اینبار سوم ، فقط یادم میاد پایپ دستم بود ، نمی دونم دم اول بود، دوم بود ، شاید هم سومی بود که دیگه هیچی از هیچی نفهمیدم ، برای یک مدت کوتاهی نه زمان رو حس کردم نه مکان رو و نه هیچ چیز مزاحم دیگه ای رو، در هیچ قالب و محدوده ای نمی گنجیدم . انگاری در مکانی بودم لامکان ، آزاد آزاد .....

چند لحظه که گذشت اولین حس مزاحمی که اومد سراغم باعث شد بفهمم که چشمام بسته است ، آره دقیقاَ یادمه اولین چیزی رو که فهمیدم این بود که چشمام بسته است . اومدم چشمام رو باز کنم که یهو یه حس باحال از اون غیر مزاحمها بهم گفت چشماتو باز نکنی احمق حیف این حال نیست ، شاید بیاردت پائین ، راست هم می گفت اصلاَ ارزش ریسک کردن نداشت ، گفتم دمت گرم به موقع آمار دادی ، خلاصه دوباره همه چیز داشت قشنگ و نفهمیدنی می شد که یکی زد پشتم و گفت رضا چشماتو باز کن ، خواستم اهمیت ندهم ولی طعم تلخ واقعی بودنش تمام حسای ماورائیمو بهم زد ، برگشتم طرفش گفتم نتونستی ببینی حال مارو...، گفتم: تازه چهار ث، ثا ، ثا ، .... زبونم بند اومد ، فکر کنم 100 بار پشت سر هم گفتم ثا ولی آخرش نشد بگم ثانیه چون تازه فهمیدم مثل اینکه به جای ثانیه باید بگم سال ولی خوب سال رو که نمی شه با« ث » گفت !!!


بقیرو توی وبلاگ خودش ببینید : www.mitoonam.blogfa.com

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 19:17

cheghad tond tond up mikonid ina ro key bekhunam akhe :D

بیشتر از یه پست در روز نمیزاریم که ((نفری))
یکمی سرعت مطالعتو شما ببر بالا

mehdiii چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:28 http://iaushirazche.ir

خوب تو هم خاطرات خودتو از کراک واسه بچه ها بگو و بگو که الان که ترک کردی چه حال خوبی داری ، بلکه نرن سراغش!
البته بچه های ما با شعور تر از این حرفا هستن ، ولی خوب ...

بابا جون مهدی...چند دفعه بهت گفتم بیشتر از یه ساعت تو آب نمک نخواب؟نتیجش میشه این دیگه.....ما از خنده میترکیم.....به خاطر ما هم که شده رعایت کن کمتر از یه ساعت بشه......سکته ای چیزی میکنیما

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:50

حالا چرا دعوا می کنی بده ازتون تعریف کردم :D

نه بابا دعوا چیه؟؟؟!!!
ما اهل دعوا نیستیم که......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد