وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

برترین عکس های خبری سال 2010 از نگاه مجله تایم



کمپ زلزله زدگان در پورتو پرنس




تشییع جنازه زلزله زدگان هائیتی ، عکاس : شوال شوارز




نمایی از تابوت کشته شدگان اعتراضات مردمی در بانکوک تایلند: رنگ قرمز نماد اعتراضات ماه آگوست مخالفین دولت به شمار می رفت.
عکاس:جیمز نش وی




عکس از آتشفشان ایجافجالاجکول ( Eyjafjallajökull ) در ایسلند که اروپا و و جهان را تحت تاثیر قرار داده و بسیاری از پروزاهای بین المللی را نیز به تاخیر انداخته بود.




عده ای نوجوان آفریقایی زیر خطوط فشار قوی و نزدیک ورزشگاه فوتبالی در ژوهانسبورگ در آستانه جام جهانی ۲۰۱۰ مشغول بازی در زمین خاکی اند. تایم از میان همه ی عکسهای مربوط به این جام جهانی این عکس را که تلفیقی از فقر و عشق به فوتبال در افریقاست را به نمایش گذاشته.
عکاس:دومینیک نهر




لکه نفتی خلیج مکزیک: نشت نفت از سکوی نفتی بی پی که حدود دو ماه ادامه پیدا کرد و تبدیل به سریالی دنباله دار برای آقای رییس جمهور شده بود.




بیداد مالاریا: کودک سه ماهه زیر پشه بند برای حفاظت از مالاریا؛ یک چهارم کودکان در سودان در این سن بر اثر گزش حشره مالاریا جان خود را از دست می دهند.




سودان شمالی: ژانویه ۲۰۱۱ همه پرسی در شمال سودان اوضاع جدید سیاسی را در این منطقه رقم خواهد زد. این عکس به عنوان یکی از بهترین عکسهای خبری شناخته شده که عکاس آن Cedric Gerbehaye می باشد.




آثاری از درگیری مسلحانه باند قاچاق مواد مخدر به نام La Familia با مامورین پلیس در مکزیک. این کشور یکی از شاهراه های بزرگ قاچاق مواد مخدر بوده و دارای خطرناک ترین سوداگران مواد می باشد. این عکس بهمراه چند عکس زیبای دیگر از Shaul Schwarz نشان دهنده میزان ریسک اینکار در مکزیک می باشد. قبلا نیز عکس دیگری در این خصوص به عنوان عکس برتر هفته تایم شناخته شده بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
ms سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:08

عکسایی که میذارید اصلا بالا نمیاد!!!

شاید به خاطر سرعت پایین اینترنت شماست دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد