وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

تا حالا گربه گرفتی ؟

 این یه بازیه باحاله

خودتون امتحان کنید 

شروع بازی

نظرات 25 + ارسال نظر
فردیس چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 18:51

آگهی:
هرکسی بتواند واسه من یه گربه تک رنگ ۴-۶ ماهه که نوازش نشده باشه (از این گربه های خیابونی ) واقعی ! بگیرد تا 15-20 هزارتومن ازش میخرم .... اگر کسی هم روش خاصی جز سنبل الطیب بلده برای به دام انداختن گربه ممنون میشم بگه/// حیایتیه !
شرایط :
1-تک رنگ باشد نه آلپلنگی
2-سنش4-6 ماهه باشد
3-به هیچ وجه نوازش نشود !

ببخشید دیدم پستتون به گربه گیری ربط داره گفتم یه آگهی که نون هم توش باشه بدم ... به هیچ وجه شوخی نیست البته ....

amin چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 18:53

کاری نداشت آسون بود

قرار نبود که سخت باشه
واسه همین بود که سرگرم شی

نابلد چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:21

ببخشید این بازیه چه جوریه؟ من بلد نیستم باش کار کنم:-(

باید رو دایره های دور گربه کلیک کنی و دورشو ببندی تا نتونه از صفحه در ره !

بلد پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:53

جالب بود. ممنون از راهنماییتون:-)

meri پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:09

fardis!! age sareto tu kuchatun 2 - 3 bar becharkhuni gorbeiy k mikhaay o peyda mikoni...nemikhad p00l bedi dg
yetike noon hm bhsh bedi badbakht miyad haminjuri donbalet....age noonaro tarjihan be kabab bemalish dg velet nemikone

فردیس پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:52

بله مری اینی که شما میگی در ظاهر آسونه .... اتفاقا کوچه ما قلمرو گربه هاش ملوسه ... اما فرمایش شما در ظاهر کاری نداره .... درباطن .... اگه راست میگی خودت انجامش بده ... از اونجاییم که گفتین نمی خواد پول بدم پس مجانی مرحمت کنین و ..... :D
این جوری که شما میگید مجبور به نوازش گربه میشید ... در صورتیکه من فقط می خوام بندازمش تو یه کیسه و نوازشش نکنم به علاوه پنجول هم نزنه :D

خب مگه آزار داری که می خوای گربه بدبختو بندازی تو کیسه !؟

S.Gh پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:59

کیسه؟؟؟؟ جالب شد!!فردیس میشه لطف کنی برا هممون بگی میخوای دقیقا چه کار کنی؟؟؟شاید بتونیم کمک کنیم :)) ولی جدا خیلی کنجکاوم که گربرو برا چی میخوای؟؟:))

پایه هستید هممون جمع شیم یه اکیپ راه بندازیم بیفتیم دنبال گربه واسه فردیس خانوم !!؟

[ بدون نام ] جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:43

منم پایه ام دوستان رو منم حساب کنبد!
میگیریم 10 -20 تا گربه میندازیم تو خونه فردیس خانوم...!!!

ولی باید بدون دخالت دست بگیریمشون گویا

[ بدون نام ] جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:49

من تا حالا ۲ گربه کرفتم بدون دخالت دست. با کمک گونی و ۱ طناب!

فردیس شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:33

نمی خوام گربه بدبخت رو بکشم که با طناب بگیرمش.....
قصدمم گربه آزاری نیست اصلا :D
حالا شما زحمت بکشید دیگه چراش بماند :D

آدم تا هدف واسش مشخص نباشه که کاریو انجام نمی ده

فردیس شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:50

خب هدف من مشخصه اما شخصیه .... هدف کسی هم بخواد یاری رسانی کنه گرفتن گربه ای با این مشخصاته :D

S.Gh یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:03

من یه بار بچه بودم تقریبا 8 یا 9 سالم بود!!با قفس پرنده (از همین معمولیا) تله گذاشتم یه بچه گربه گرفتم :))) بعد دیدم خیلی وحشی شده همش خودش میزنه به دیواره قفسه منم بچه بودم دیگه ترسیدم سریع در قفسو باز کردم آزادش کردم!!:))))))
میخوای روشو یادت بدم شاید تونستی یکی بگیری؟؟
:D

[ بدون نام ] یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:49

من که این گربه هه رو گرفتم همچین سخت هم نبود
واسه این اگهییه هم که زدین من چنتا گربه دارم فقط تک رنگ نیست پاهاشونم میلنگه اخه وقتی میخواستم بگیرمشون مجبور شدم پاهاشونو قلم کنم

فردیس یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:30

اوه چه سنگدل !
شرمنده من فقط گربه تک رنگ اونم سالم می خوام .حالا شما این چندتا گربه چلاق رو می خوای چکار؟ جیگر آدم کباب میشه طفلکیا :(

چطور اون موقعی که می خوای گربه بدبختو بدون دخالت دست بگیری جیگرت کباب نمی شه !؟

ارش یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:53

اخه گربه ها حیوونای نجیبی أن من دوسشون دارم.

فردیس یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:59

خب گفتم بدون دخالت دست نگفتم با انبر بگیریدش که :))
منظورم اینه یه جوری بگیریدش که نوازش نشه ....

پررو می شه یعنی !!؟

ارش دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:31

یه سوال فنی:اگه نوازش شه مگه چی میشه؟!!؟
من فقط پاهاشونو نوازش کردم ولی قلم شد

سمیرا دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:19 http://iaushirazche.ir

خوب برای اینکه از سر کار بودن درتون بیارم باید بگم که فردیس می خواد با موهای این گربه هایی که شما مثلا می خاید بگیرید قلم مو درست کنه !
قرار شده فردیس رو به سازمان حمایت از حیوانات معرفی کنیم ، اگر نمی خواین شریک جرمش بشین پس تلاش نکنید .

فردیس سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:29

نه پررو نمیشه ولی دیگه قیمتشو از دست میده :D اگر نوازش بشه 20 هزارتومن نمی ارزه :D
یعنی کلا واسه من ارزشی نداره :D

یعنی باید از همه چیز استفاده ابزاری کنید دیگه !!؟

فردیس چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:03

سمیرا؟!

فردیس چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:04

ولی جدا از شوخی اگر واقعا کمک کنید و گربه بگیرم ممنون میشم .... لازم دارم شدید ....

ارش چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:54

فقط گربه؟اونوقت نژادش مهم نیس؟ینی کابلی باشه یا ایرانی یا ... فرقی نمیکنه؟
میگم طوطی برزیلی به دردت نمیخوره؟؟؟؟؟

فردیس پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:36

فقط گربه باشه .... حالا خیلی اصرار داری گربه یزدی باشه هم قبوله :D

سمیرا پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:54 http://iaushirazche.ir

بله ؟؟ بله ؟؟ یکی اینجا منو صدا زده بود !!! بله ؟!!!

ارش پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:57

گربه سگ چی؟!؟فساییه هاا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد