وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

تذکر

واقعا که بعضی ها نمی دونن باید چه جوری حرف بزنن و چه جوری عمل کنن ! اگر که از مطالب وبلاگ راضی نیستین ، مجبور نیستین که بخونیدش ، یا حداقل اگر هم می خواین نظر بدید ، بگین چه کار کنیم که بتونیم شما ها رو راضی نگه داریم ، نه این که هرچی تو ذهنتون اومد همون هم عینا بردارید بنویسید .  

درسته که وبلاگ به اسم دانشجویان مهندسی شیمی دانشگاه آزاد شیراز ساخته شده ولی قرار نیست که تمام مطالبش توی این حوزه هم باشه ، چون این جوری مطالب تکراری و کسل کننده می شد . 

پس خواهش می کنم تو نظراتتون ادب رو رعایت کنید . 

نظرات 11 + ارسال نظر
حسن جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:08

به نظر من تعداد بستاتون خیلی زیاده


بابا مگه دارین کامنت میذارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینجوری اصلا جالب نیس.

فردیس جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:02

سمیرا جان نمیشه خرده گرفت .
پیشنهاد من اینه که ایمیلی رو برای سایت در نظر بگیرید و هر کسی که فکر می کنه مطلب مناسبی داره که البته بهتر از مطال فعلی سایت و یا در حد همین مطالب هست برای اون ایمیل ارسال کنه و با ذکر نام خودش در سایت قرار بدین ... اگر هم کسی فقط خارج از گود نشسته و تِز میده پس جسارتا بهتره با شکستن سکوت شخصیت خودشو زیر سوال نبره .

خوب ما این کارو هم کردیم . اگه دقت کرده باشی در پایین صفحه ی وب سایت فرمی قرار داده شده که می تونی با ذکر نام و نام خانوادگی و ادرس ایمیل خودت مطلبتو برامون ارسال کنی .

فردیس جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:08

علاوه بر اون بنظر من قسمت های سایت رو مجزاتر کنید .
مثلا :

*دانشنامه:
-دانلود کتاب و جزوه (مرتبط با دانشگاه)
-مقالات (مرتبط با رشته )
-مقالات علمی (دانش عمومی)

*متفرقه:
-طنزیجات
-ادبی
-هنری
.
.

*اطلاعیه ها...

و البته تیتر عنوان هر قسمت رو هم ذکر کنید ...اینجور هم نظم سایت بیشتر میشه هم هرکسی کاملا بنا بر علایقش می تونه از سایت استفاده کنه ....

این کارو هم ما تا حدودی انجام دادیم و مطالب وبلاگو به 4 بخش
دانلود کتاب و جزوه
گزارش کار آزمایشگاه
علمی
و متفرقه
تقسیم کردیم .

[ بدون نام ] جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:32

سمیرا جان اینجور نظرات فقط محدود به باکسای تو نیست من هم چندتایی داشتم و از کنارشون گذشتم اما حالا همونجوری که تو گفتی منم از خوانندهامون میخوام که روش قبلی و کنار بذارن و با نظرای موثری که میذارن تو بهتر شدن سایت خودشون تاثیر مثبت داشته باشن به نظر منم با همچین لحن صحبتی که دارن فقط به تایید نشدن نظراتشون کمک می کنند

خوب این فقط یه تذکر بود که هر کس حد خودشو بدونه .

از حامیان جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:05

اگه میشد اونایی که میان نظر میدن عضو سایت میشدن وحین نظر دادن مشخصاتشونو میبایست مینوشتن اون وقت دیگه جرات چنین کارایی رو نداشتن
ترتیبی اتخاذ نمایید که عضو نشده نتونن نظر بدن !

از دوستان جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:24

سمیرا جون میشه به ما هم بگی چی شده؟ کی ادبو رعایت نکرده؟

اگه می دونستم کیه که خوب بود . اونی که ادبو رعایت نکرده جرات هم نداره که اسم واقعیشو بنویسه .

meri جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:56

khb darkol yeseri az adama aghleshun be inchiza nemirese o nemishe hm hichkarishun kard

vali benazare mn adam bayad har nazari ro ghabul kone
khb nazaraaye adama mokhtalefe dg

من آدم انتقاد پذیری هستم . اشکال نداره ، بازدید کننده ها هر چی که می خوان انتقاد کنن ، اما توهین چرا ؟ این محدود به همین امروز هم نیست ، من خیلی تحمل کردم که نگم ، ولی ظرفیت آدم هم تا یه حدیه .

V.M شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:31

شما خودت رو ناراحت نکن.چون تو همه جا , همیشه و همه وقت تعدادی آدم نخاله پیدا میشه .
احتمالا حرفهای این دسته آدم ها از روی حسادت هستش.
به این حرفها توجهی نکن و راهی رو که به اون اعتقاد داری , ادامه بده.
موفق باشی.

مرسی از این که این همه بهمون لطف دارید و ازمون حمایت می کنید .

فردیس شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:30

یه سوال ؟ من اینجا کامنت نذاشته بودم؟؟؟

چرا عزیزم . ولی چون نظرت خوب بود نگه داشتیم واسه خودمون ، (که بقیه تقلب نکنن )

ارش یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:02

سلام
اینا رو که خوندم خیلی ناراحت شدم واقعا بعضیا چقدر کوتاه فکرن.
واسه اینکه از این مسایل دیگه پیش نیاد یا کمتر پیش بیاد نظر منم اینه که کسی نتونه بدون عضویت در سایت و ذکر مشخصات نظر بده

ممنون که ازمون حمایت می کنید ولیز این کار فعلا واسه ی ما مقدور نیست اما اگه شما به ما کمک کنید و وقتی که نظر می دید ایمیلتون رو هم ثبت کنید خیلی خوب می شه .

mehdiii دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:48 http://iaushirazche.ir

ممنون از حمایتتون
من اضافه کنم که آدرس پست الکترونیکی ما iaushirazche@gmail.com هست
که هر کسی که عضو خبرنامه بشه ، آدرس پست الکترونیکیش به contact ها اضافه می شه
این چند مدتم که واسه اعضا پیغام جدیدی نرفته ، به خاطر مشکلیه که پیش اومده و به زودی زود حل می شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد