وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

مشورت در انتخاب اساتید

داخل نظرات این پست میخایم با هم مشورت کنییم....لطفا هرکسی هر قدر که میدونه به دوستاش کمک کنه....

از خودم شروع میکنم....


سیالات ۲ ..ارشدی یا محسنی؟

اونایی که با ارشدی داشتن سیالات ۱....چطور بود؟؟؟

نظرات 21 + ارسال نظر
فردیس یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:33

من با این پست مخالفم . خب شاید یه استاد ظرفیت یه کلاسش پر بشه بعد بقیه مجبور بشن برن سراغ اون یکی استاد .... اینجا به بدی شهرت پیدا کنه اعصاب آدم تا آخر ترم به هم میریزه . نمرشم افتضاح میشه ....

نه....جلسه اول که بری سر کلاسش یادت میره بابا!!!
البته شاید باعث بشه که اعصابت هم قوی بشه....

سمیرا یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:57 http://iaushirazche.ir

چه کار خوبی کردی . حالا که بحث کمکه منم هستم .
اول درباره ی درس شیمی تجزیه بگم که یه درسی هست که باید مرتبا مسئله حل کنید تا یاد بگیرید و مطالبش یه جورایی پیوسته هست . پس اگه از اون دسه از آدمایی هسین که شب امتحان همه ی درساتونو می خونید ، این ترم بی خیالش بشین . ولی اگه بخونیدش خیلی آسونه . (استادش هم که هنوز معلوم نیست ولی اگر سعید یوسفی نژاد ارائه داد بگیرید بد نیست ، من خودم خیلی ازش می نالیدم ولی بعد فهمیدم که کم کاری از خودم بود)
مقدمات مهندسی نفت هم یه درس کاملا حفظی هست و خیلی شبیه به آشنایی با مهندسی شیمی . مهندس فخارزاده که حرف نداره از لحاظ اطلاعات و . . . ولی من نمره های آشناییش رو که دیدم اکثرا پایین بود .
شیمی فیزیک هم کلا سراغ طاهره درخشان نرید . اگر که پول مامان باباتون و خودتون و اعصابتون و کلا همه چیزتونو دوست دارید .

رامین دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:25

moghadamate nafto sadeghiam erae dade etelaatesh dar hade fakhar zade hast ama fek konam tadrise fakhar zade behtare hosni ke dare sadeghi kheili behtar nomre mide

reza-90 دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:39

حالا نظر سنجیه خوبه یا بده مهرداد؟
شب امتحان واسه مقدمات و طاهره درخشان مسئله حل کنیم یا نه؟

شب امتحان برای طاهره درخشان میخای مسئله حل کنی؟
کدوم نظرسنجی خوبه یا بده؟
چیچی میگی؟

M.A دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:46

کی تا حالا با زارع داشته؟؟؟؟؟
کلا در مورد طلاقت و زارع نظر بدید.
ترمو 1 چطور بودن؟میخوام بدونم ترمو2 و شیمی فیزیک با کی بهتره؟؟؟؟؟
heeeeeeeeeeeeeeeeelpppppppppppppp
ممنون بچه ها

من خودم با زارع داشتم......عااااااالی....به نظرم بهترین استادی که ترمو درس میده همینه.....جزوه های اونای دیگرو هم دیدم.....اگه سر کلاس با خودش بری جلو((خودشم یه کاری میکنه که باهاش بری جلو))
امکان نداره دیگه یاد نگیری.
من که هم ترمو و هم حرارتو با زارع میگیرم.
نمره هم بد نمیده.

Saeed.Gh دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:41

barobax migama ye soale fani dashtam:
شیمی فیزیک آسون تره یا شیمی تجزیه؟؟
شیمی فیزیک در باره چی چی هست؟؟

از ۳نفر فارغ التحصیل مهندسی شیمی پرسیدم همشون از شب امتحان شیمی فیزیک خاطرات بدی داشتن.
البته همشونم میگفتن که بستگی به استادش داره که اینو واسه اینکه ضایع نشن میگفتن.

سمیرا دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:01 http://iaushirazche.ir

شیمی فیزیک رو اگه با ترمو 2 بگیری خوبه چون مطالبش به همدیگه مرتبط هست . ولی شیمی تجزیه بذاری ترم آخرم بگیریش مشکلی واست پیش نمیاد . چون اصلا به دردت نمی خوره .

فردیس دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:06


والا من که استاد شیمی فیزکمون دکتر بودن و بسیار راضی بودم ...
مطالبش هم با ترمو2 کاملا مشترک بود . البته ترمو2 فصل 6 کتاب ونس و فصل 11 کتاب ون وایلن هم مازاد داشت .
اینکه میگم کاملا یکی بود یعنی اگر ترمو 2 رو عالی می خوندین و 15 میشدین شیمی فیزیک رو از همون خونده ها و جزوه ترمو2 میشه 20 آورد .
نمیدونم مطالب ترمو2 و شیمی فیزیک این ترم تغییر می کنه یا نه؟
هردو در مورد مسائل ترمودینامیکی محلول ها و تعادل فازهاست .
شیمی تجزیه مباحث شیمی پیش دانشگاهی رو به طور گسترده تر داره .
کلا ترمو و شیفیز جز دلچسب ترین درسا هستن .و اگر توی ترم بخونید مشکل حاد پیدا نمی کنین . توصیه هم می کنم کتاب ون نس انگلیسی رو تهیه کنید . فارسیش هم بد ترجمه شده هم غلط زیاد داره.

حسن دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:07

بچه ها خانم آسمانی چجوره؟؟؟؟؟/

mrj دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:08

دوستان از نظر من زارع هم برا ترمو خوبه هم حرارت.آسمانی هم میگن خوبه ولی از نمره خبری نیس!(هر چند جمله جالبی نبود)
شیمی فیزیکم با دکتر بگیریم بهتره

S.Gh دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:36

اووووووو ممنون همگی!!تقریبا فهمیدم چی به چیه این دو تا درس!!!مرسیییییییی!!

فردیس دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:23

بنظر من استاد ترمو2 و شیمی فیزیکتون مشترک باشه بهتره .... خود دانید :D

دلارام دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:39

ay gofti toro khoda help in terbiat badani koja hast ?aslan nazade khob ma che kar konim ?

ارش دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:45

ترمو با جاذبی چطوره؟؟؟؟؟؟

دلارام سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:50

مگه جاذبی هم ترمو ارائه داده؟ فکر کنم خوب باشه می گن اگه خودش سوال بده آسونه خیلی

M.A سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:53

hala in vasat yeki amar begire ke kudum behtare?
komak konid farda entekhab vahedeeeeeeeeeeeee

ارش سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:27

اره ترمو جاذبی ارائه داده و فخارزاده.
ینی جاذبی از فخارزاده بهتره دیگه؟؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:02

من جای شما بودم با جاذبی هیچ درسی نمی گرفتم !!!

فردیس سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:07

چرا ترمو 2 توی استاد شک دارید؟
با دکتر بگیرید .... !
حداقلش اینه که قبلا باهاشون کلاس داشتین و روش تدریسشون دستتونه ... ترمو 2 درسه سختیه وتا بخواین قلق تدریس استاد دستتون بیاد یه بار افتادین !
با استادی بگیرید که حداقل یه کلاس قبلا باهاش داشتید.

توت فرنگی یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:52

این که میگن دکتر این دکتر کیه؟؟؟؟؟؟؟

2fun یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:58

سلام ارشدی خیلا خوبه ترم پیش همه رو پاس کرد(البته هر کی که امتحان داد رو)
ده فقط ۱۲ نفر بودن از ۱۲۰ تا دانشجو

خوب اونایی هم که پاس کردن از اون چیز یاد نگرفتن چون ارشدی فقط از خرید پمپ سر کلاس حرف میزد و ادعا میکرد سیالات ۱ برای خرید پمپه!!!!!!!!

در کل براش متاسفم فقط همین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد