وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

شیرین . فرهاد در چت

دوباره شب شد و من بیقرارم / Connect کن، زود بیا، در انتظارم 

بیا، من آمدم پای Messenger / شدم مسحور آوای Messenger 

بیا Hard دلت را ما ببینیم / گلی از گنج Home Pageت بچینیم 

بیا Icon نمای بی‌نشانم / که من جز آدرس Mailت ندانم 

بیا امشب کمی Online باشیم / و یا تا صبح تا Sun Shine باشیم 

بیا «انگوری» بی تو غش کرد / و حتی Hard Diskش هم Crash کرد 

بیا ای عشق Dot Com عزیزم / به پای تو Wها بریزم 

مرا در انتظار خویش مگذار / و پا ز اندازه آن بیش مگذار 

بیا ای حاصل Search جهانی / بیا اجرا کن آن File نهانی 

بیا در دل تو را کم دارم امشب / حدودا 100 مگی غم دارم امشب 

اگر آیی دعایت مینمایم / دعا تا بینهایت مینمایم 

اگر آیی دعای من همین است / و یا نقل بمضمونش چنین است: 

مبادا لحظه‌ای DC شوی یار ‌/ جدا از پای آن PC شوی یار 

مبادا نام ما را پاک سازی / و کاخ آرزو را خاک سازی 

بمان تا جاودان اندر دل من / بمان تا حل شود هر مشکل من


نظرات 1 + ارسال نظر
meri سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:23

:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد