وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

وبسایت دانشجویی مهندسی شیمی

سلام.... امیدواریم بهترین سایت دنیا رو بنویسیم www.iaushirazche.ir

کامپیوتر فشرده اسوس معرفی شد

یکی از سری محصولاتی که به تازگی مورد توجه کاربران قرار گرفته است کامپیوترهای رو میزی در اندازه‌های کوچک است که در این میان EBOX‌های ایسوس با استقبال زیادی روبرو شده‌اند.  

 

 

  

 

 

 

این سری از محصولات به کامپیوترهای کوچکی اطلاق می‌شوند که دارای قدرت مناسبی هستند و کاربران قادر خواهند بود تا به راحتی آن را حمل کنند.

یکی از مدل‌های پرطرفدار این سری از محصولات EB۱۰۰۷ است. این مدل علاوه بر اینکه از کارایی مناسبی برخوردار است دارای قیمت بسیار مناسبی نیز است.

پردازنده این دستگاه INTEL Atom D۴۱۰ است و از یک گیگابایت حافظه DDR۲-۸۰۰ بهره می‌برد که تا چهار گیگابایت قابل افزایش است.

اسوس در این محصول از یک هارددیسک ۱۶۰گیگابایتی استفاده کرده است که می‌توان آن را با مدل ۳۲۰ گیگابایتی تعویض کرد. این دستگاه از لحاظ پورت‌های ورودی و خروجی در شرایط بسیار اید‌ه‌الی به سر می‌برد و وجود پورت‌هایی مانند USB ۲.۰، شبکه، خروجی D-SUB، پورت e-SATA و همچنین سوکت‌۳.۵ میلی‌متری ورودی و خروجی صدا گویای این موضوع است.

همچنین این دستگاه دارای کارت‌شبکه بی‌سیم با استاندارد ۸۰۲.۱۱ b/g/n است. گفتنی است همراه با این دستگاه ماوس و صفحه کلید بی‌سیم و تجهیزات استاندارد نصب روی مانتیور عرضه می‌شود. این دستگاه ابعادی برابر با ۹/۲۶×۱۷۸×۲۲۲ و وزنی حدود ۱.۱ کیلوگرم دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد